Předmět Tvorba propagačního textu (KUMK / A2TPT)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / A2TPT - Tvorba propagačního textu, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Význam propagačního textu v kontextu marketingových komunikací- Text jako součást corporate designu- Reklamní slogan jako strategický prvek textové komunikace- Základní přístupy k tvorbě propagačního textu - objektivní a subjektivní podmínky tvorby propagačního textu- Propagační text v tiskových médiích- Propagační text v elektronických médiích- Propagační text v kontextu s grafikou
Získané způsobilosti
Student má znalost českého jazyka, komunikativnost.
Literatura
Křížek, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705567.Crha, Ivan, Křížek, Zdeněk. Jak psát reklamní text. Grada, Praha 1998, ISBN 80-7169-308-1. Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Vysekalová, Jitka, Komárková, Růžena. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-247-9067-x.Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705575.Čmejrková, Světla. Reklama v eeštini, eeština v reklami. Vyd. 1. Praha : Leda, 2000. ISBN 8085927756.Gettins, D. The Unwritten Rules of Copywriting. London: Kogan Page Limited, 2000.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Docházka- Úspěšné zpracování samostatného úkolu
Garant
PhDr. Zdeněk Křížek
Vyučující
Mgr. Marek Adamík, Ph.D.PhDr. Zdeněk Křížek