Předmět Agenturní praxe (KUMK / AGEPR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / AGEPR - Agenturní praxe, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Studenti pracují na základě dohody uzavřené mezi FMK a agenturami, které agenturní praxi studentům umožňují.
Získané způsobilosti
Student má teoretické znalosti oboru marketingových komunikací, je schopen sestavit marketingový plán, komunikační mix, chápe marketingové komunikace v širších souvislostech. Orientuje se v problematice managementu, projektového řízení, strategického marketingu a má zkušenost z práce na projektu v rámci předmětu Komunikační agentura. Student je schopen své znalosti a dovednosti využít v praxi.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet - Student/studentka odevzdá vyplněný a podepsaný hodnotící dotazník, jeden za sebe (sebereflexe na agenturní stáž), druhý za firmu (hodnocení studenta na praxi zástupcem agentury, kde byla praxe vykonávána).
Garant
doc. Olga Jurášková, Ph.D.Mgr. Josef Kocourek