Předmět Arts Marketing (KUMK / ARTMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / ARTMA - Arts Marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Kultura a kulturní infrastruktura- Státní kulturní politika- Publikum interpretačních umění- Publikum ostatních odvětví kulturního průmyslu- Public relations v kultuře- Fundraising v kultuře- Případové studie marketingu kultury
Získané způsobilosti
Student se orientuje v prostředí institucionální kultury, rozumí specifikám publika jednotlivých typů kulturních produktů a problematice práce s veřejností a fundraisingu v tomto oboru.
Literatura
Bačuvčík, R. Marketing kultury. Zlín, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.Scheff Bernstein, J. Arts Marketing Insights. San Francisco, 2007. ISBN 0-7879-7844-2.Tajtáková, M. a kol. Marketing kultúry. Bratislava, 2010. ISBN 978-80-89447-29-9.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet- Seminární práce a její prezentace- Docházka na semináře- Předmět je zakončen zápočtem
Garant
Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.
Vyučující
Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.