Předmět Brandbuilding (KUMK / BRAND)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / BRAND - Brandbuilding, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Brand, image a identita značky, role značek v dnešním světě, typy značek, archetypy- Naming - metody pojmenování značek- Brand positioning, tvorba claimů- Strategie budování značek- Značka jako příběh- Brand management- Rebranding
Získané způsobilosti
Student má znalost a orientuje se ve světě značek. Student aplikuje teoretické znalosti tvorby komunikační strategie do praxe.
Literatura
David A. Aaker. Brand Building. KELLER, K. L. Brand Management. 2nd ed. New Jersey: Prentice Hall. 2003. ISBN 0-13-041150-7.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Studenti, kteří absolvují tento kurz, by se měli zorientovat v problematice budování značek a jednotlivým strategiím, z nichž vycházejí konkrétní komunikační strategie. - Výstupem v předmětu bude ucelená prezentace své vlastní značky s veškerou argumentací, kterou zpracuje každý student.
Garant
Mgr. Michal Rožek
Vyučující
Mgr. Michal Rožek