Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 2 (KUMK / CKMR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / CKMR2 - Marketing 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Cena jako součást marketingového mixu- Cenové strategie- Distribuce jako součást marketingového mixu- Charakteristika velkoobchodu a maloobchodu- Marketingové strategické plánování, strategický řídící proces- Situační analýza, portfolio analýza- Tvorba marketingového strategického plánu- Kontrola marketingových činností - marketingový audit- M-audit- Význam marketingu ve službách- Význam marketingu v neziskových organizacích- Aktuální světové trendy v marketingu

Získané způsobilosti

Student získá znalosti o specifických marketingových činnostech v závislosti na konkrétním trhu, kde je marketing aplikován.

Literatura

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Horáková, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024704471.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.TRUČKA, Jaroslav. Marketing jako šachová hra: vítězné strategie pro získání a udržení zákazníků. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-80-265-0054-4.Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.Tomek, Gustav. Marketing od myšlenky k realizaci. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Professional Publishing, 2011. ISBN 978-80-7431-042-3.KARLÍČEK , Miroslav. Základy marketingu. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4208-3.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu- Docházka na semináře v rozsahu určeném na první hodině- Závěrečná zkouška- Bez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečnou zkoušku.- Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.

Garant

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.