Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 1 (KUMK / CMRK1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / CMRK1 - Marketing 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu- Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí- Marketingový informační systém- Formy marketingového výzkumu- Chování kupujících na spotřebitelském trhu- Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu- Charakteristika "4P" marketingu (produkt, cena, distribuce, propagace)

Získané způsobilosti

Student se bude orientovat v základních pojmech marketingu, kterou bude chápat jako součást strategického řízení organizace. Pochopí vzájemné souvislosti základních témat, jejichž znalosti jsou nezbytné pro následné studium marketingových komunikací a získání základních znaostí a dovedností.

Literatura

Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Johansson, Johny K. Global marketing : foreign entry, local marketing & global management. 5th ed. Boston : McGraw Hill, 2009. ISBN 978-007-126362-7.Solomon, Michael R. Marketing očima světových marketing manažerů. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.Kotler, Philip. Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit. Hoboken, N.J. : Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-59882-5.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60% - podmínka zápočtu- 80% účast na seminářích- zpracování seminární práce na zadané témaPlusové body:- Prezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích úkolů podle aktuálního zadání- Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.

Garant

Mgr. Josef Kocourek

Vyučující

Mgr. Josef Kocourek