Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Direct marketing (KUMK / DIRMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / DIRMA - Direct marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Teoretické vymezení přímého marketingu. Vývoj přímého marketingu. Vztah marketing a marketingový mix - přímý marketing. Přímý marketing jako prvek marketingového komunikačního mixu a jeho role v něm.- Cíle přímého marketingu. Výhody a nevýhody přímého marketingu.- Integrovaná marketingová komunikace.- Pravidla přímého marketingu.- Tvorba a správa databází. Interní a externí zdroje informací. Informace o zákaznících. Databázový model komunikace.- Strategická úloha databázového marketing. Integrovaný databázový marketing.- Význam budování vztahů se zákazníky. Vztah profitabilita a spokojenost zákazníků.- Nástroje přímého marketingu - základní charakteristika. Direct mail. Telemarketing - aktivní, pasivní. Faxmailing. Teleshopping. Reklama s přímou odezvou. Katalogový marketing. Zákaznické kluby.- Plánování a vývoj strategie přímého marketingu. Řízení kampaně přímého marketingu.- Přímý marketing a společnost. Regulace přímého marketingu.- Trh přímého marketingu.- Nová úroveň přímého marketingu. Nové komunikační a distribuční média v přímém marketingu.

Získané způsobilosti

Studenti prostřednictvím participace na výuce získají požadovaný rozsah znalostí v rámci jednotlivých tematických okruhů předmětu. Studenti budou připraveni uplatňovat získané teoretické i praktické zkušeností z oblasti přímého marketingu v rámci procesu tvorby individualizovaných marketingových strategií orientovaných na specifické segmenty trhu s důrazem na databázový marketing a CRM.

Literatura

Wunderman, Lester. Direct marketing : reklama, která se zaplatí. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. ISBN 8024707314.McCorkell, G. Direct and Database Marketing. London: Kogan Page, 1998. Hesková, M.; Štarchoň, P. Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu. Praha: VŠE, 2009. Štarchoň, P.; Faltys, J.; Dzugasová, J. Priamy marketing alebo Priama cesta ako si získať a udržať zákazníka. Bratislava: Direct Marketing Beta, 2001. Stone, B. Successful Direct Marketing Methods. Chicago: NTC Business, 1997.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Celkové hodnocení studentů se skládá ze součtu bodů za vypracovaný semestrální projekt, průběžné hodnocení a aktivní účast a z bodů získaných za závěrečný písemný test. - Poměr průběžného a závěrečného hodnocení je 50: 50. - Semestrální projekt se skládá z vypracování návrhu na realizaci akce, resp. kampaně přímého marketingu. - Výchozí pozici tvoří výběr firmy, produktu a jeho značky, následně zdůvodnění využití přímého marketingu. - Projekt má dále zahrnovat stanovení cílů, definování cílového segmentu trhu, výběr nástrojů přímého marketingu a jeho zdůvodnění, výběr médií a jejich zdůvodnění, návrh kreativního konceptu, časový harmonogram, rozpočet, analýza bodu zlomu, způsob zaznamenávání zpětné vazby a průběžného monitorování průběhu akce / kampaně přímého marketingu, návrh zhodnocení jejího průběhu. Rozsah není stanoven.

Garant

prof. Peter Štarchoň, Ph.D.

Vyučující

prof. Peter Štarchoň, Ph.D.