Předmět Historical Aspects of MC 2 (KUMK / EDHM2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / EDHM2 - Historical Aspects of MC 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
1. Charakteristika reklamy ve vztahu k vybraným etapám vývoje lidské společnosti.2. Zrod reklamy v antice v kontextu se současnými propagačními prostředky3. Historie a současnost reklamy v USA4. Osobnosti světové reklamy5. Historie reklamy na území Československa6. Využití historických souvislostí a uměleckých artefaktů v současné reklamě7. Nové trendy, formy a prostředky reklamy
Získané způsobilosti
Historické souvislosti umožňují posluchači nadhled potřebný při analýze kampaní konkurence. Tyto poznatky působí jako inspirace při tvorbě propagačních prostředků, ale i komplexních kampaní současné integrované MK.
Literatura
Horňák, P. Marketingová komunikácia. Bratislava: Book and Book, 2007. Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet- vypracování analýzy dobové reklamní výpovědi, resp. kampaně- ústní zkouška
Garant
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Vyučující
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.