Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Historical Aspects of MC (KUMK / EDHMK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / EDHMK - Historical Aspects of MC, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

1. Charakteristika reklamy ve vztahu k vybraným etapám vývoje lidské společnosti.2. Zrod reklamy v antice v kontextu se současnými propagačními prostředky3. Historie a současnost reklamy v USA4. Osobnosti světové reklamy5. Historie reklamy na území Československa6. Využití historických souvislostí a uměleckých artefaktů v současné reklamě7. Nové trendy, formy a prostředky reklamy

Získané způsobilosti

Student získá ucelený pohled na působení reklamy v historickém kontextu.

Literatura

Horňák, P. Marketingová komunikácia. Bratislava: Book and Book, 2007. Ogilvy, David. Ogilvy o reklamě. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. ISBN 978-80-7261-154-6.Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- vypracování analýzy dobové reklamní výpovědi, resp. kampaně- ústní zkouška

Garant

prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Vyučující

prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.