Předmět Digitální komunikace 2 (KUMK / EMAR2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / EMAR2 - Digitální komunikace 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Reklamní PPC systémy, displayová reklama, optimalizace webových prezentací, optimalizace seo, optimalizace PPC kamapaní, nové nástroje komunikace na internetu, měření úspěšnosti komunikace, vyhodnocování kampaní, stanovování KPI's, integrace digitální nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.
Získané způsobilosti
Student získá rozšířené znalosti v oboru digitální komunikace a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí.
Literatura
Brad Geddes. Advanced Google AdWords. 2014. ISBN 978-1118819562.Steve Krug. Don t Make Me Think, Revisited: A Common Sense Approach to Web Usability (3rd Edition). 2014. ISBN 978-0321965516.Clifton, Brian. Google Analytics : podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2231-0.Janouch, Viktor. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.Stuchlík, Petr. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. ISBN 8071696307.Perry Marshall. Ultimate Guide to Facebook Advertising: How to Access 600 Million Customers in 10 Minutes (Ultimate Series). 2011. ISBN 978-1599184302.Lindstrom,M. Brand sense. New York, 2005. ISBN 978-0-7432-6784-7.Čermák, Jiří. Internet a autorské právo. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Linde, 2003. ISBN 8072014234.Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Daniel Rowles. Mobile Marketing: How Mobile Technology is Revolutionizing Marketing, Communications and Advertising. 2013. ISBN 0749469382.Sterne, Jim. Social media metrics : how to measure and optimize your marketing investment. Hoboken : Wiley ; Chichester : John Wiley [distributor], 2010. ISBN 978-0-470-58378-4.Joel Comm. The AdSense Code: What Google Never Told You about Making Money with Adsense. 2010. ISBN 978-1600377068.Krug, Steve. Web design - nenuťte uživatele přemýšlet!. 2., aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1291-8.Sterne, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997. ISBN 0789712350.Miller, M. Youtube for Business. 2009. ISBN 978-0-7897-3797.Janouch, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing : [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.Kubíček, Michal. 333 tipů a triků pro SEO : [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2468-0.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- 80% účast na cvičeních- Vypracování seminární práce na dané téma- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem
Garant
PhDr. Tomáš Šula
Vyučující
PhDr. Tomáš Šula