Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Etické aspekty MK (KUMK / ETASM)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / ETASM - Etické aspekty MK, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Etika a marketingová komunikácia.- Etika (etický rozmer) podnikania, marketingu, propagácie, reklamy.- Etický rozmer procesu samoregulácie (samoregulácia, inštitúcie, kódexy).- Etický rozmer princípov MK (slušnosť, čestnosť, zodpovednosť, pravdivosť).- Pravdivosť ako základný princíp MK.- Etické zásady reklamy a public relations- Ďalšie oblasti MK a etické zásady (direct marketing, guerilla marketing, product placement...).- Časo-priestorový etický rozmer MK .- Etický rozmer? sociálnych štruktúr v MK.- Ďalšie etické rozmery reklamy a MK (etika princípov, funkcií reklamy, etický rozmer zn.: Benneton).

Získané způsobilosti

Poznání etických norem reklamy, resp. fungování principů etické samoregulace je nezbytné pro koncipování reklamní kampaně a pro tvorbu reklamních prostředků obzvlášť. Kromě toho, že posluchač bude ve své práci akcentovat tyto principy, může sám přispět k etické MK i dalšímu šíření informací o možnosti kontaktu Rady pro reklamu ČR s recipienty tohoto procesu.

Literatura

Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.Horňák, P., Šefčák, L. Etika reklamy. Etika žurnalistiky. Bratislava: SOSPRA, 2000. ISBN 80-967916-1-3.

Požadavky

- seminárna práca jej krátka (cca 10min.) prezentácia v power pointe,- písomný test

Garant

prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.

Vyučující

prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.