Předmět Etické aspekty MK (KUMK / ETASM)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / ETASM - Etické aspekty MK, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Etika a marketingová komunikácia.- Etika (etický rozmer) podnikania, marketingu, propagácie, reklamy.- Etický rozmer procesu samoregulácie (samoregulácia, inštitúcie, kódexy).- Etický rozmer princípov MK (slušnosť, čestnosť, zodpovednosť, pravdivosť).- Pravdivosť ako základný princíp MK.- Etické zásady reklamy a public relations- Ďalšie oblasti MK a etické zásady (direct marketing, guerilla marketing, product placement...).- Časo-priestorový etický rozmer MK .- Etický rozmer? sociálnych štruktúr v MK.- Ďalšie etické rozmery reklamy a MK (etika princípov, funkcií reklamy, etický rozmer zn.: Benneton).
Získané způsobilosti
Poznání etických norem reklamy, resp. fungování principů etické samoregulace je nezbytné pro koncipování reklamní kampaně a pro tvorbu reklamních prostředků obzvlášť. Kromě toho, že posluchač bude ve své práci akcentovat tyto principy, může sám přispět k etické MK i dalšímu šíření informací o možnosti kontaktu Rady pro reklamu ČR s recipienty tohoto procesu.
Literatura
Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.Horňák, P., Šefčák, L. Etika reklamy. Etika žurnalistiky. Bratislava: SOSPRA, 2000. ISBN 80-967916-1-3.
Požadavky
- seminárna práca jej krátka (cca 10min.) prezentácia v power pointe,- písomný test
Garant
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Vyučující
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.