Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Fashion marketing (KUMK / FASMK)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / FASMK - Fashion marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Interdisciplinární geneze problematiky (socio-ekonomické/psychologické, kunsthistorické, kulturní východiska),- Aktuální reflexe společnosti v intencích módy jako společenského fenoménu,- Definice a vymezení samotných marketingových kategorii (módní produkt, plánování - timing, cena a cenová politika - pricing, nastavení distribučních kanálů, úvod do promotion mixu, aplikovaný v oblasti módního průmyslu),- Segmentace spotřebitelů a targeting v oblasti módy,- Klasifikace módních produktů,- Přehled jednotlivých segmentů módního trhu,- Aplikace marketingově-komunikačního mixu v podmínkách módního průmyslu,- Jednotlivé příklady efektivních marketingově-komunikačních kampaní v módním průmyslu,- Print a tradiční média,- Digitální nástroje a techniky, marketingově-komunikační aktivity módních subjektů v prostředí nových médií,- Vizuální merchandising, placement (umístění produktu) a Styling,- Eventy, fashion shows a ostatní formy akcí v módním průmyslu,- Alternative - nízkonákladové kampaně,- Nové marketingově-komunikační média, nástroje, trendy a možnosti,- Kritické a společensky odpovědné pojetí komunikačních aktivit v oblasti módního průmyslu a perspektiva do budoucna.

Získané způsobilosti

Otevřenost a připravenost na přijímání širokého rámce interdisciplinárního obsahu vztahujícího se k tématu, jakož i dostatečná flexibilita v praktických návrzích jednotlivých marketingově-komunikačních řešení.

Literatura

Barnard, M. Fashion as Communication. London: Routlege, 2002. ISBN 0415 111 587.Tungate, M., D. Fashion Brands. Branding Style from Armani to ZARA. London: Kogan Page Ltd., 2008. ISBN 978-0-7494-5305-3.Breward, Christian. Fashion (Oxfort History of Art). Oxford: Oxford University Press, 2003. ISBN 0192840304.Průcha, Jan. Interkulturní psychologie : sociopsychologické zkoumání kultur, etnik, ras a národů. 1. vyd. Praha : Portál, 2004. ISBN 8071788856.Posner, H. Marketing Fashion. London: Laurence King Publishing Ltd., 2011. ISBN 978-1-85669-723-1.Schiffman, Leon G. Nákupní chování. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 8025100944.Cumming, Valerie. Undrestanding Fashion History. London: Costume & Fashion Press, 2004. ISBN 089676253X.

Požadavky

Prezence na hodinách podle předem stanovených pravidel, aktivitní zapojení do diskuse, brainstorming, finální prezentace navrhovaných marketingově-komunikačních příkladů.

Vyučující

Mgr. Peter Šagát, Ph.D.