Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Arts marketing (KUMK / KARTS)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KARTS - Arts marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Kultura a kulturní infrastruktura- Státní kulturní politika- Publikum interpretačních umění- Publikum ostatních odvětví kulturního průmyslu- Public relations v kultuře- Fundraising v kultuře- Případové studie marketingu kultury

Získané způsobilosti

Student se orientuje v prostředí institucionální kultury, rozumí specifikám publika jednotlivých typů kulturních produktů a problematice práce s veřejností a fundraisingu v tomto oboru.

Literatura

Bačuvčík, R. Marketing kultury. Zlín, 2012. ISBN 978-80-87500-17-0.Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.Scheff Bernstein, J. Arts Marketing Insights. San Francisco, 2007. ISBN 0-7879-7844-2.Tajtáková, M. a kol. Marketing kultúry. Bratislava, 2010. ISBN 978-80-89447-29-9.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Seminární práce a její prezentace- Docházka na semináře- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem

Garant

Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.