Předmět Direct marketing (KUMK / KDIMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KDIMA - Direct marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, odborným forkshopem a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=111- Typy a formy direct marketingu- Zákaznická databáze- Poštovní zásilky- Zásady direct mailu- Katalagový prodej- Telemarketing- Teleshopping- Specializované stánky- On-line marketing- Výhody direct marketingu pro zákazníky- Rozdíly mezi direct marketingem a masovou komunikací- Etika direct marketingu- Asociace direct marketingu-vznik a vývoj- Cvičení direct marketingu-workshop
Získané způsobilosti
Student dokáže analyzovat komunikační sdělení v obecné rovině, zaujmout kritický postoj ke komunikačnímu sdělení.
Literatura
Nash, Edward L. Direct marketing. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8072268384.Wunderman, Lester. Direct marketing : reklama, která se zaplatí. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. ISBN 8024707314.Putnová, Anna. Etické řízení ve firmě : nástroje a metody : etický a sociální audit. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1621-3.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.Alan TAPP. Principles of Direct and Database Marketing. Harlow England, 2005. ISBN 10-0-273-68355-1.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast v seminářích (minimálně 50% účast), zpracování dílčích úkolů v průběhu semestru. - Požadavky na ukončení předmětu: - Zpracování seminární práce na zadané téma a odevzdání práce ve stanoveném termínu, ústní zkouška formou odborné rozpravy. - Do celkového hodnocení je započítávána úroveň odevzdané seminární práce a aktivní účast ve výuce.
Garant
doc. Olga Jurášková, Ph.D.