Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Direct marketing (KUMK / KDIMA)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KDIMA - Direct marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, odborným forkshopem a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=111- Typy a formy direct marketingu- Zákaznická databáze- Poštovní zásilky- Zásady direct mailu- Katalagový prodej- Telemarketing- Teleshopping- Specializované stánky- On-line marketing- Výhody direct marketingu pro zákazníky- Rozdíly mezi direct marketingem a masovou komunikací- Etika direct marketingu- Asociace direct marketingu-vznik a vývoj- Cvičení direct marketingu-workshop

Získané způsobilosti

Student dokáže analyzovat komunikační sdělení v obecné rovině, zaujmout kritický postoj ke komunikačnímu sdělení.

Literatura

Nash, Edward L. Direct marketing. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8072268384.Wunderman, Lester. Direct marketing : reklama, která se zaplatí. 1. vyd. Praha : Grada, 2004. ISBN 8024707314.Putnová, Anna. Etické řízení ve firmě : nástroje a metody : etický a sociální audit. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1621-3.Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-811-2.Alan TAPP. Principles of Direct and Database Marketing. Harlow England, 2005. ISBN 10-0-273-68355-1.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast v seminářích (minimálně 50% účast), zpracování dílčích úkolů v průběhu semestru. - Požadavky na ukončení předmětu: - Zpracování seminární práce na zadané téma a odevzdání práce ve stanoveném termínu, ústní zkouška formou odborné rozpravy. - Do celkového hodnocení je započítávána úroveň odevzdané seminární práce a aktivní účast ve výuce.

Garant

doc. Olga Jurášková, Ph.D.