Předmět Digitální komunikace 1 (KUMK / KEMA1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KEMA1 - Digitální komunikace 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Historie- základní pojmy- e-marketing z pohledu marketingového mixu- webová prezentace - základní pravidla, technologie, srovnání internetu s ostatními masmédii, e-commerce (B2B, B2C, C2C, A2C, E2E)- elektronická značka, domény, e-metrika,- jak vytvořit webovou prezentaci- souboj IT vs. marketingové komunikace- aplikace grafického manuálu na webovou prezentaci- jak zvýšit návštěvnost svého webu, zpravodajské systémy, co je třeba učinit před spuštěním
Získané způsobilosti
Student získá základní znalosti v oboru e-marketing, mobilní marketing.
Literatura
Tapscott, Don. Digitální ekonomika : naděje a hrozby věku informační společnosti. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-176-2.K jednotlivým tématům budou průběžně ve výuce uváděny internetové informační zdroje. Stuchlík, Petr. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. ISBN 8071696307.DOLEŽAL, J. a kol. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 80-247-2848-3.Kosiur, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997. ISBN 1572315601.Sterne, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997. ISBN 0789712350.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Vypracování seminární práce na dané téma- 80% účast na cvičeních- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem
Garant
PhDr. Tomáš Šula