Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Digitální komunikace 1 (KUMK / KEMA1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KEMA1 - Digitální komunikace 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Historie- základní pojmy- e-marketing z pohledu marketingového mixu- webová prezentace - základní pravidla, technologie, srovnání internetu s ostatními masmédii, e-commerce (B2B, B2C, C2C, A2C, E2E)- elektronická značka, domény, e-metrika,- jak vytvořit webovou prezentaci- souboj IT vs. marketingové komunikace- aplikace grafického manuálu na webovou prezentaci- jak zvýšit návštěvnost svého webu, zpravodajské systémy, co je třeba učinit před spuštěním

Získané způsobilosti

Student získá základní znalosti v oboru e-marketing, mobilní marketing.

Literatura

Tapscott, Don. Digitální ekonomika : naděje a hrozby věku informační společnosti. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-176-2.K jednotlivým tématům budou průběžně ve výuce uváděny internetové informační zdroje. Stuchlík, Petr. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. ISBN 8071696307.DOLEŽAL, J. a kol. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 80-247-2848-3.Kosiur, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997. ISBN 1572315601.Sterne, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997. ISBN 0789712350.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Vypracování seminární práce na dané téma- 80% účast na cvičeních- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem

Garant

PhDr. Tomáš Šula