Předmět Digitální komunikace 2 (KUMK / KEMA2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KEMA2 - Digitální komunikace 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Reklamní PPC systémy, displayová reklama, optimalizace webových prezentací, optimalizace seo, optimalizace PPC kamapaní, nové nástroje komunikace na internetu, měření úspěšnosti komunikace, vyhodnocování kampaní, stanovování KPI's, integrace digitální nástrojů do celkové marketingové komunikace subjektu.
Získané způsobilosti
Student získá rozšířené znalosti v oboru digitální komunikace a oborech přidružených. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí.
Literatura
Lindstrom,M. Brand sense. New York, 2005. ISBN 978-0-7432-6784-7.Tapscott, Don. Digitální ekonomika : naděje a hrozby věku informační společnosti. Vyd. 1. Praha : Computer Press, 1999. ISBN 80-7226-176-2.Clifton, Brian. Google Analytics : podrobný průvodce webovými statistikami. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2009. ISBN 978-80-251-2231-0.Čermák, Jiří. Internet a autorské právo. 2., aktualiz. a rozš. vyd. Praha : Linde, 2003. ISBN 8072014234.Janouch, Viktor. Internetový marketing : prosaďte se na webu a sociálních sítích. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.K jednotlivým tématům budou průběžně ve výuce uváděny internetové informační zdroje. Stuchlík, Petr. Marketing a reklama na internetu. 1. vyd. Praha : Grada, 1998. ISBN 8071696307.Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.DOLEŽAL, J. a kol. Projektový management podle IPMA. Praha: Grada Publishing, 2009. ISBN 80-247-2848-3.Sterne, Jim. Social media metrics : how to measure and optimize your marketing investment. Hoboken : Wiley ; Chichester : John Wiley [distributor], 2010. ISBN 978-0-470-58378-4.Kosiur, D. Understanding Electronic Commerce. Redmond : Microsoft Press, 1997. ISBN 1572315601.Krug, Steve. Web design - nenuťte uživatele přemýšlet!. 2., aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1291-8.Sterne, J. What makes people click : advertising on the web. Indianapolis : Que, 1997. ISBN 0789712350.Miller, M. Youtube for Business. 2009. ISBN 978-0-7897-3797.Janouch, Viktor. 333 tipů a triků pro internetový marketing : [sbírka nejužitečnějších informací, postupů a technik]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2011. ISBN 978-80-251-3402-3.Kubíček, Michal. 333 tipů a triků pro SEO : [sbírka nejlepších technik optimalizace webů pro vyhledávače]. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2468-0.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- 80% účast na cvičeních- Vypracování seminární práce na dané téma- Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem
Garant
PhDr. Tomáš Šula