Předmět Etické aspekty marketingových komunikací (KUMK / KETAS)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KETAS - Etické aspekty marketingových komunikací, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Etika a marketingová komunikace.- Etika (etický rozměr) podnikání, marketingu, propagace, reklamy.- Etický rozměr procesu samoregulace (samoregulace, instituce, kodexy).- Etický rozměr principů MK (slušnost, čestnost, zodpovědnost, pravdivost).- Pravdivost jako základní princip MK.- Etické zásady reklamy a public relations- Další oblasti MK a etické zásady (direct marketing, guerilla marketing, product placement ...).- Časo-prostorový etický rozměr MK.- Etický rozměr-sociálních struktur v MK.- Další etické rozměry reklamy a MK (etika principů, funkcí reklamy, etický rozměr zn.: Benneton).
Získané způsobilosti
Poznání etických norem reklamy, resp. fungování principů etické samoregulace je nezbytné pro koncipování reklamní kampaně a pro tvorbu reklamních prostředků obzvlášť. Kromě toho, že posluchač bude ve své práci akcentovat tyto principy, může sám přispět k etické MK i dalšímu šíření informací o možnosti kontaktu Rady pro reklamu ČR s recipienty tohoto procesu.
Literatura
Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.Horňák, P., Šefčák, L. Etika reklamy. Etika žurnalistiky. Bratislava: SOSPRA, 2000. ISBN 80-967916-1-3.Horňák, P. Marketingová komunikácia. Bratislava: Book and Book, 2007. Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.
Požadavky
- Seminární práce - její krátká (cca 10min.) prezentace v power pointu,- Písemný test
Garant
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.