Předmět Hudba v MK (KUMK / KHUMA)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KHUMA - Hudba v MK, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Hudba a její definice- Hraniční oblasti hudby - muzak, sound art, background music- Hudba v persuazivní komunikaci- Psychologické aspekty hudby- Sociální a komunikační aspekty hudby- Sémantické aspekty hudby- Hudba v televizní, rozhlasové a internetové reklamě- Využití hudby v ostatních oblastech marketingové komunikace- Hudba v prostoru (letištní haly, supermarkety)- Hudba v pracovním procesu
Získané způsobilosti
Student je schopen analyzovat efektivitu využití hudby v marketingových komunikátech, zná různé možnosti, jak lze hudbu k marketingovým účelům využít.
Literatura
Bačuvčík, R. Hudba v reklamě. Zlín, 2014. ISBN 978-80-87500-51-4.Poledňák, Ivan. Hudba jako problém estetiky. Vyd. 1. Praha : Karolinum, 2006. ISBN 80-246-1215-1.Franěk, M. Hudební psychologie. Praha: Karolinum, 2005. ISBN 80-246-0965-7.Bek, M. K sociologii české hudebnosti. Praha: KLP, 2003. ISBN 80-85917-99-8.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet- Seminární práce na dané téma a její prezentacePředmět je zakončen zápočtem
Garant
Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.