Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingové komunikace 2 (KUMK / KMAG2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMAG2 - Marketingové komunikace 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Základní pojmy komunikačního procesu- Reklama- Osobní prodej- Podpora prodeje- PR - vztahy s věřejností- Sponzoring- Direct marketing- Komunikační strategie- Nové trendy v marketingových komunikacích

Získané způsobilosti

Student bude po absolvování kurzu způsobilý vykonávat základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, bude znát nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak získá základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií. Student pochopí smysl spolupráce marketingových specialistů se specialisty na kreativní stránku komunikace.

Literatura

Světlík, Jaroslav. Marketing : cesta k trhu. Zlín : Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0.Soukalová, R. Strategický marketing. Zlín : UTB, 2004. - materiály poskytované ústavem. studijní opory na http://education.utb.cz.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Zvládnutí teorie marketingových komunikací aplikací na konrétním příkladě z praxe- Vypracování seminární práce na zadané téma

Garant

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.