Předmět Marketingové komunikace 2 (KUMK / KMAG2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMAG2 - Marketingové komunikace 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Základní pojmy komunikačního procesu- Reklama- Osobní prodej- Podpora prodeje- PR - vztahy s věřejností- Sponzoring- Direct marketing- Komunikační strategie- Nové trendy v marketingových komunikacích
Získané způsobilosti
Student bude po absolvování kurzu způsobilý vykonávat základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, bude znát nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak získá základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií. Student pochopí smysl spolupráce marketingových specialistů se specialisty na kreativní stránku komunikace.
Literatura
Světlík, Jaroslav. Marketing : cesta k trhu. Zlín : Ekka, 1992. ISBN 80-900015-8-0.Soukalová, R. Strategický marketing. Zlín : UTB, 2004. - materiály poskytované ústavem. studijní opory na http://education.utb.cz.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Zvládnutí teorie marketingových komunikací aplikací na konrétním příkladě z praxe- Vypracování seminární práce na zadané téma
Garant
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.