Předmět Marketing 1 (KUMK / KMAR1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMAR1 - Marketing 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu- Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí.- Marketingový informační systém- Formy marketingového výzkumu- Chování kupujících na spotřebitelském trhu- Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu- Formy trhu a cílený marketing- Nové trendy v marketingu (virální marketing guerilla marketing, buzz marketing apod.)
Získané způsobilosti
Student se dokáže orientovat v oblasti marketingu, je vybaven odborným základem pro kvalifikované rozhodování, je seznámen se vzájemnými vazbami marketingu na ostatní firemní články. Student má znalosti o chování spotřebitele a dokáže sestavit vhodný marketingový mix pro danou cílovou skupinu.
Literatura
Světlík, Jaroslav. Marketing - cesta k trhu. Plzeň : Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk, 2005. ISBN 80-86898-48-2.KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Johansson, Johny K. Global marketing : foreign entry, local marketing & global management. 5th ed. Boston : McGraw Hill, 2009. ISBN 978-007-126362-7.Solomon, Michael R. Marketing očima světových marketing manažerů. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-1273-X.Kotler, Philip. Marketing 3.0 : from products to customers to the human spirit. Hoboken, N.J. : Wiley, 2010. ISBN 978-0-470-59882-5.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Absolvování testu znalostí min na 60%- 70 % aktivní účasti ve výuce.
Garant
Mgr. Josef Kocourek