Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing management (KUMK / KMAR3)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMAR3 - Marketing management, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Analýza konkurentů a strategické postavení firem v pozici tržního vůdce, vyzyvatele, následovatele, troškaře- Analýza a předpovídání poptávky trhu a firmy- Analýzy, tvorba a formulace profilu segmentu- Diferenciace a umísťování tržní nabídky- Vývoj produktu a jeho uvedení ne trh- Vývoj poptávky, potřeby a technologie produktu a jejich PCL- Produktový mix- Strategie tvorby ceny- Volba efektivních distribučních cest

Získané způsobilosti

Po absolvování student bude způsobilý navrhivat marketingové strategie se zaměřením na analýzu konkurence a konkurenčního prostředí, identifikovat profil cílových skupin, s využitím znalostí sofistikovaně předpovídat budoucí poptávku na trhu včetně vývoje živitního cyklu výrobku a produktového portfolia. Student bude připraven pracovat na analytických procesech strategického marketingového rozhodování,

Literatura

KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Blažková Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Grada, 2007. - materiály poskytované ústavem. studijní opory na http://education.utb.cz. Lamb, Charles W. Marketing. 8th ed. Mason, Ohio : Thomson/South-Western, 2006. ISBN 032422155X.Mayers, J. H. Segmentation and positioning for strtategic marketing decisions. 1996. ISBN 0-87757-259-3.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Zpracovat seminární práci na zadané téma, její prezentace u zkoušky- Písemný test znalostí.

Garant

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.