Předmět Marketing (KUMK / KMARK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMARK - Marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, odborné workshopy a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=50- význam a postavení marketingu v organizaci- obsah a nástroje moderního marketingu- terminologie- marketingová koncepce organizace- marketingový informační systém- chování spotřebitele- marketingový mix
Získané způsobilosti
Student se dokáže orientovat v oblasti marketingu, je vybaven odborným základem pro kvalifikované rozhodování, je seznámen se vzájemnými vazbami marketingu na ostatní firemní články. Student má znalosti o chování spotřebitele a dokáže sestavit vhodný marketingový mix pro danou cílovou skupinu.
Literatura
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Horáková, Iveta. Marketing v současné světové praxi. V Praze : Grada, 1992. ISBN 80-85424-83-5.ŠUMBEROVÁ, Pavla. Základy marketingu. 2. uprav. vyd. Zlín : FaME VUT, 2000. ISBN 8021416572.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Seminární práce na zvolené téma- Absolvování testu znalostímin na 60%,- Ústní zkouška z uvedené problematiky.
Garant
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.