Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing služeb (KUMK / KMASL)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMASL - Marketing služeb, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou odborných workshopů, inovace studijních materiálů a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=59#section-0- Pojetí a význam terciárního sektoru. Význam a vývoj marketingu služeb. Vlastnosti služeb a jejich vliv na marketingové řízení firmy- Metody a techniky marketingového výzkumu ve službách- Strateigické plánování ve službách: informační, analytická, strategická, taktická a kontrolní fáze procesu. Situační a portfolio analýzy, volba strategického přístupu k cílovým trhům. Význam poslání a dílčích strategických dokumentů ve službách- Základní marketingový mix: produkt služba a řízení jeho kvality prostřednictvím nástrojů marketingu, specifika cenové tvorby, distribuce a zásady efektivní komunikace ve službách- Nadstavbové prvky marketingového mixu služeb (lidé, materiální prostředí a procesy) a význam jejich řízení a kontroly v jednotlivých oblastech služeb

Získané způsobilosti

Na základě absolutoria předmětu "marketing služeb" bude student schopen aplikovat odlišný přístup k marketingovému řízení v prostředí terciárního sektoru. Bude znát specifika, možnosti a limity, jež vyplývají z vlastností služeb. Pochopí význam řízení kvality služeb prostřednictvím efektivního marketingového plánování.

Literatura

Janečková, Lidmila. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 2001. ISBN 80-7169-995-0.Payne, Adrian. Marketing služeb. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 807169276X.Vaštíková, Miroslava. Marketing služeb : efektivně a moderně. 1. vyd. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2721-9.Horovitz, Jacques. Jak získat zákazníka : kvalita služeb. Praha : Management Press, 1994. ISBN 8085603454.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Kotler, Philip. Marketing management. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1359-5.Grönroos, Christian. Service managament and marketing. Chichester : Wiley. 2000.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast na 80 % seminářů (konzultací) a včasné odevzdání kvalitně (A-E hodnocené) sem. práce umožní studentovi (studentce) přistoupit ke zkoušce.- Celkové hodnocení se odvíjí od všech tří výše uvedených odmínek.- Předmět je zakončen zkouškou.

Garant

Ing. Martina Juříková, Ph.D.