Předmět Marketingový výzkum 2 (KUMK / KMAV2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMAV2 - Marketingový výzkum 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Výzkum trhu - segmentační a tržní analýzy, etnografické studie, prognostické modely- Výzkum při vývoji nového produktu, metody a techniky testování stávajícího produktu- Výzkum obalu- Výzkum značky - mapy vnímání, vazba k testování image- Cenový výzkum - cenová citlivost, vnímání cenové hladiny- Mediální výzkum v ČR - základní projekty a ukazatele měření poslechovosti, čtenosti, sledovanosti médií- Propagační výzkum - pretesty, průběžné testy, posttesty, měření komunikačního a prodejního efektu, základní ukazatele měření efektivity jednotlivých nástrojů komunikace- Měření spokojenosti zákazníků. Vazba spokojenost/důležitost/loajalita
Získané způsobilosti
Student je schopen vybrat a řádně aplikovat vhodnou metodu a techniku šetření při marketingovém rozhodování. Bude se orientovat v dostupných studiích z oblasti mediálního výzkumu v ČR.
Literatura
Foret, Miroslav. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024703858.Zbořil, Kamil. Marketingový výzkum : metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha : VŠE, 1998. ISBN 8070793945.KOZEL, R. Moderní marketingový výzkum. Grada, Praha, 2006. ISBN 80-247-0966-x.MUIJS, D. Doing Quantitative Research in Education with SPSS. London: Sage Publications Inc., 2008. ISBN 978-0-7619-4382-2.Bártová, H., Koudelka, H. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu. Praha: VŠE, 1994. Čermák, Mijovský. Kvalitativní výzkum ve vědách o člověku na prahu 3. tisíciletí. Bártová, Hilda. Marketingový výzkum trhu. 1. vyd. Praha : Economia, 1991. ISBN 8085378094.Přibová, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.Hague, P. Průzkum trhu. Brno, 2003.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast a práce na 80 % seminářů + seminární práce (projekt marketingového výzkumu).- Teoreticko aplikační test s úspěšností min. 60 %Celkové hodnocení je tvořeno všemi výše uvedenými podmínkami.Předmět je zakončen zkouškou.
Garant
Ing. Martina Juříková, Ph.D.