Předmět Mediální plánování (KUMK / KMEDP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMEDP - Mediální plánování, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Média, druhy médií (televize, rozhlas, tisk, outdoor, internet, nová média), význam médií, charakteristika médií, media mix.- Vztah marketingové strategie a mediálního plánu.- Přehled mediálních ukazatelů, jejich význam a jejich vztahy.- Mediální výzkumy.- Mediální strategie, proces plánování médií, marketingové, komunikační a mediální cíle.- Stanovení rozpočtu, rozložení kampaní v čase, intenzita kampaně.- Výběr komunikačního média, kreativita při výběru médií.- Mediální strategie a taktický plán, výběr médií a implementační plán.- Organizace nákupu médií, mediální agentury.- Kontrola a vyhodnocení mediálního plánu.
Získané způsobilosti
Student má znalosti o jednotlivých mediatypech. Zná mediální terminologii a chápe souvislosti mezi jednotlivými parametry hodnocení mediálních kampaní. Student umí používat mediální ukazatele a chápe jejich vzájemné vztahy v návaznosti na efektivitu mediální kampaně. Má znalosti o principech a zákonitostech mediálního plánovaní a je schopen v teoretické rovině připravit návrh mediaplánu daného produktu či značky.
Literatura
Sissors, J., Baron, R. Advertising Media Planning. McGraw-Hill, 2002. ISBN 978-0844215632.Wertime, K. DigiMarketing: The Essential Guide to New Media and Digital Marketing. Wiley, 2008. ISBN 978-0470822319.Média : základní pojmy, návrhy, výroba. Vyd. 1. Praha : Europa-Sobotáles, 2004. ISBN 8086706060.Kelley, L. D. Media Planning: A Brand Management Approach. M. E. Sharpe, 2008. Surmanek, J. Media Planning: A Practical Guide. McGraw-Hill, 1996. ISBN 978-0844235127.Katz, H. The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research and Buying, Lawrence Erlbaum Associates. 2006. ISBN 978-0805857184.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Seminární práce dle zadání (témata a náležitosti budou objasněny na semináři) 30 %- Prezentace výsledků seminární práce 25 %- Písemný test 45 %