Předmět Marketingové komunikace (KUMK / KMKO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KMKO - Marketingové komunikace, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Základy marketoingového komunikačného procesu- formy marketingových komunikací - reklama, podpora prodeje, osobní prodej, public relations, virální marketing, face book marketing, buzz marketing- praktické úkázky úspěšných i neúspěšných reklamních kampamní
Získané způsobilosti
Student po absolvování kurzu se bude orientovat v základních pojmech marketingových komunikací. Bude způsobilý pochpit základní operace kreativních oblastí marketingových komunikací, bude znát nástroje a prostředky používané v marketingových komunikací, stejně tak získá základní znalosti pro tvorbu komunikačních strategií. Student pochopí smysl spolupráce marketingových specialistů se specialisty na kreativní stránku komunikace.
Literatura
Foret, Miroslav. Marketingová komunikace. 2., aktualiz. vyd. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 80-251-1041-9.Frey, P. Marketingová komunikace: to nejlepší z nových trendů. Praha, 2008. kol. autorů. STUDIJNÍ OPORY II. Zlín, 2005. ISBN 80-7318-318-8.PELSMACKER,P., DeGEUNS, M., BERGH, Van den J. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. Soukalová, Radomila. Strategický marketing : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 8073181770.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Zpracování seminární práce na zadané téma- Test znalostí min na 60%
Garant
Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.