Předmět Osobní prodej (KUMK / KOSPR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KOSPR - Osobní prodej, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, realizací odborných workshopů a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=112- Osobní prodej, součást marketingového mixu, komunikační mix- Historie a vývoj osobního prodeje, úloha prodeje, typy osobního prodeje, asociace a sdružení- Úloha prodejců, činnosti prováděné v rámci prodeje (průzkum, také nositelé image, kompetence prodejce, typy prodejců- Prodejní techniky- Fáze obchodního jednání - EDICT - E - Vstup + komunikační typy, verbální a neverbální komunikace, aktivní naslouchání.- Fáze obchodního jednání - EDICT - D - Diagnóza- Fáze obchodního jednání - EDICT - I - Ovlivňování - vyjednávání, argumentace, námitky- Fáze obchodního jednání - EDICT - C - Uzavírání dohody- Fáze obchodního jednání - EDICT - T - Přenos - péče o zákazníka, budování vztahu.- Spotřebitel a vlivy na něho působící. Kulturní odlišnosti při prodeji.- Organizace pracovního času prodejce, vyhledávání a databáze zákazníků, plánování obchodních schůzek, cíle, výbava prodejců. - Výběr, výcvik prodejců. Řízení prodejních týmů, hodnocení prodejců.
Získané způsobilosti
Po ukončení kurzu získá student základní znalosti o osbním prodeji a jeho roli v rámci komunikačního mixu. Získá přehled o prodejních technikách a fázích obchodního jednání. Student v kurzu získá jak teoretické znalosti, tak i praktické dovednosti, dokáže aktivně vést obchodní jednání.
Literatura
LIMBECK, Martin. Jak myslí špičkový obchodník: co odlišuje ty nejlepší od průměrných. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4067-6.Verweyen, Alexander. Jak získávat nové zákazníky : direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1970-2.Černý, Vojtěch. Prodejní techniky. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8025100324.Vysekalová, Jitka. Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.Lakhani, Dave. Jak prodávat, když nikdo nekupuje : --a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3309-8.JEMELKA. Jiří. Prodej: dřina nebo hra. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4805-4.CARON, Nicolas. Prodej problémovým zákazníkům: klíč k vyjednávání a přesvědčování. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4049-2.DENNY, Richard. Prodejem k vítězství. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-80-265-0078-0.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- 80% docházka- prezentace týmového seminárního úkolu- test na min. 60 %Hodnocení testu:A - 94 - 100 %B - 86 - 93 %C - 76 - 85 %D - 68 - 75 %E - 60 - 67 %Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtemF - pod 60 %
Garant
Ing. Lenka Harantová, Ph.D.