Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Osobní prodej (KUMK / KOSPR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KOSPR - Osobní prodej, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, realizací odborných workshopů a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=112- Osobní prodej, součást marketingového mixu, komunikační mix- Historie a vývoj osobního prodeje, úloha prodeje, typy osobního prodeje, asociace a sdružení- Úloha prodejců, činnosti prováděné v rámci prodeje (průzkum, také nositelé image, kompetence prodejce, typy prodejců- Prodejní techniky- Fáze obchodního jednání - EDICT - E - Vstup + komunikační typy, verbální a neverbální komunikace, aktivní naslouchání.- Fáze obchodního jednání - EDICT - D - Diagnóza- Fáze obchodního jednání - EDICT - I - Ovlivňování - vyjednávání, argumentace, námitky- Fáze obchodního jednání - EDICT - C - Uzavírání dohody- Fáze obchodního jednání - EDICT - T - Přenos - péče o zákazníka, budování vztahu.- Spotřebitel a vlivy na něho působící. Kulturní odlišnosti při prodeji.- Organizace pracovního času prodejce, vyhledávání a databáze zákazníků, plánování obchodních schůzek, cíle, výbava prodejců. - Výběr, výcvik prodejců. Řízení prodejních týmů, hodnocení prodejců.

Získané způsobilosti

Po ukončení kurzu získá student základní znalosti o osbním prodeji a jeho roli v rámci komunikačního mixu. Získá přehled o prodejních technikách a fázích obchodního jednání. Student v kurzu získá jak teoretické znalosti, tak i praktické dovednosti, dokáže aktivně vést obchodní jednání.

Literatura

LIMBECK, Martin. Jak myslí špičkový obchodník: co odlišuje ty nejlepší od průměrných. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4067-6.Verweyen, Alexander. Jak získávat nové zákazníky : direct mailing, e-maily, telefonování, osobní jednání. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1970-2.Černý, Vojtěch. Prodejní techniky. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8025100324.Vysekalová, Jitka. Chování zákazníka : jak odkrýt tajemství "černé skříňky". 1. vyd. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3528-3.Lakhani, Dave. Jak prodávat, když nikdo nekupuje : --a jak prodávat ještě více, až lidé a firmy kupovat začnou. 1. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3309-8.JEMELKA. Jiří. Prodej: dřina nebo hra. Praha : Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4805-4.CARON, Nicolas. Prodej problémovým zákazníkům: klíč k vyjednávání a přesvědčování. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4049-2.DENNY, Richard. Prodejem k vítězství. Brno: BizBooks, 2013. ISBN 978-80-265-0078-0.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- 80% docházka- prezentace týmového seminárního úkolu- test na min. 60 %Hodnocení testu:A - 94 - 100 %B - 86 - 93 %C - 76 - 85 %D - 68 - 75 %E - 60 - 67 %Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtemF - pod 60 %

Garant

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.