Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Podpora prodeje (KUMK / KPODP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KPODP - Podpora prodeje, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, realizace odborného workshopu a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=60- Role podpory prodeje v marketingových komunikacích. Cíle a cílové skupiny.- Podpora zákazníka. Finanční pobídky. Soutěže, sázky, loterie. Podpora produktu, vzorky.- Kupony výrobců. Slevy. Cenové balíčky. Prémie.- Společná podpora prodeje. Východiska tvorby svazků. Bonusové programy. Poskytování vzorků.- Obchodní podpora, trade promotions. Dočasné slevy, obchodní výhody.- Je podpora prodeje efektivní? Účinnost podpor prodeje. Faktory modifikující účinnost podpor.- Výzkum podpory prodeje. Předběžné a následné testování. Loajální zákazník.

Získané způsobilosti

Student získá základní znalosti a orientaci v problematice podpory prodeje, pozná různé formy podpory prodeje a dokáže je efektivně využívat.

Literatura

KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Hradiská, Elena. Psychologie marketingových komunikací. 1. vyd. Zlín : FT VUT, 1999. ISBN 8021414219.publikace POPAI, odborné časopisy, např. REGAL. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Koudelka, Jan. Spotřební chování a marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1997. ISBN 8071693723.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- povinná účast 50 %,- test s minimálním počtem 60 bodů.Předmět je zakončen zkouškou.

Garant

Mgr. Josef Kocourek