Předmět Počátky a vývoj komunikace (KUMK / KPOVY)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KPOVY - Počátky a vývoj komunikace, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Základní souvislosti reklamy, propagace a marketingové komunikace.- Charakteristika reklamy ve vztahu k fázím vývoje lidské společnosti.- Předchůdci reklamy, předpoklady vzniku prvních výrazových prostředků reklamy.- Zrod reklamy v antice.- Náčrt vývoje reklamy od středověku do současnosti.- Zrod nových reklamních prostředků v 20. století.- Historie a současnost reklamy v USA- Historie reklamy na území Československa.- Osobnosti světové reklamy.- Nové trendy, formy a prostředky reklamy.
Získané způsobilosti
Studenti získají poznatky o historických souvislostech, které jim dají nadhled, potřebný nejen při analýze kampaní konkurence, ale i při tvorbě vlastních aktivit. Inspirativně při tvorbě propagačních prostředků by mělo působit i poznání prací osobností reklamního světa.
Literatura
Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.Horňák, P. Marketingová komunikácia. Bratislava: Book and Book, 2007. Horňák, P. Nová abeceda reklamy. CAE, 2003. ISBN 80-967950-5-8.Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Prachár, Juraj. Reklama. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita, 1993. ISBN 8022504386.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Vašahlíková, P. Zlatý věk české reklamy. Praha: Karolinum, 2001.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Seminární práce - její krátka (cca 10 min.) prezentace v power pointu,- Písemný test,- Ústní zkouška.