Předmět Propagační prostředky 1 (KUMK / KPRP1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KPRP1 - Propagační prostředky 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Specifika propagační tvorby- Osobnost propagačního tvůrce- Brief (co obsahuje)- Corporate Design a jeho součásti. Silné a slabé stránky jednotlivých propagačních prostředků. Kreativní příprava propagačních prostředků.
Získané způsobilosti
Absolvent kurzu by měl být schopen dobré orientace v kreativní přípravě propagačních kampaní i jednotlivých propagačních prostředků.
Literatura
Křížek, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705567.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Schultz, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 8071690627.Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 8024704021.Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705575.Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.Čmejrková, Světla. Reklama v eeštini, eeština v reklami. Vyd. 1. Praha : Leda, 2000. ISBN 8085927756.Ogilvy, David. Vyznání muže reklamy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1995. ISBN 8085603888.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- 80% účast na výuce. - Odevzdání písemných materiálů dle zadání.
Garant
PhDr. Zdeněk Křížek