Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Copywriting (KUMK / KPRP2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KPRP2 - Copywriting, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Tvorba jednotlivých prop. prostředků: leták, prospekt, katalog, inzerát, rozhl. a TV spot, POS, DM, venkovní reklama.- Zapojení propagačních prostředků v rámci kreativní části komunikační kampaně.

Získané způsobilosti

Absolventi předmětu by měli být schopni aktivní práce na kreativní přípravě komunikačních kampaní z hlediska tvorby a využití jednotlivých propagačních prostředků.

Literatura

Křížek, Zdeněk. Jak psát reklamní text. 2., výrazně rozš. a přeprac. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705567.Ogilvy, D. Ogilvy o reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. 2. rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2002. ISBN 8024704021.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Schultz, Don E. Moderní reklama : umění zaujmout. Praha : Grada, 1995. ISBN 8071690627.Hopkins, Claude C. Můj život v reklamě : [reklama jako věda]. Pardubice : Filip Trend, 2003. ISBN 8086282252.Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024705575.Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.Čmejrková, Světla. Reklama v eeštini, eeština v reklami. Vyd. 1. Praha : Leda, 2000. ISBN 8085927756.Ogilvy, David. Vyznání muže reklamy. 1. vyd. Praha : Management Press, 1995. ISBN 8085603888.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Aktivní účast na konzultacích. - Odevzdání písemné práce - návrh kreativní části komunikační kampaně na dohodnuté téma. - Prezentace práce, nebo rozprava nad tématem spojená s prověřením znalostí v rozsahu přednášek/konzultací a předepsané literatury.

Garant

PhDr. Zdeněk Křížek