Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Public relations 2 (KUMK / KPUR2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KPUR2 - Public relations 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, realizací odborných workshopů a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=110- PR jako funkce managementu- Krizová komunikace- Sponzoring- Základy fundraisingu- Investor relations

Získané způsobilosti

Student chápe důležitost komunikace v obecné rovině, dokáže analyzovat potřeby cílových skupin, zná pravidla českého pravopisu.

Literatura

Němec, Petr. Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1999. ISBN 8085943662.Caywood, Clarke L. Public relations : řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8072268864.Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada Publishing, 2006. Svoboda, V. Základy public relations. Zlín: UTB, 2004. ISBN 80-7318-172-X.McCombs, Maxwell E. Agenda setting : nastolování agendy: masová média a veřejné mínění. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-591-2.Šindler, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.Brooks, Ian. Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-763-9.Vysekalová, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.Scott, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.Phillips, David. Online public relations. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024703688.Deirdre Breakenridge. PR 2.0 New Media, New Tools, New Audiences. New Jersey, 2008. ISBN 0-32-151007-0.Čepelka, Oldřich. Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie. Vyd. 1. Liberec : Omega, 2003. ISBN 8090237630.L Etang, Jacquie. Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-596-7.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Účast na seminářích (minimálně 50% účast)- Aktivní práce v hodinách- Zpracování dílčích úkolů v seminářích.Požadavky na ukončení předmětu: Zpracování seminární práce na zadané téma a odevzdání práce ve stanoveném termínu, ústní zkouška formou odborné rozpravy. Do celkového hodnocení je započítávána úroveň odevzdané seminární práce a aktivní účast ve výuce.

Garant

doc. Olga Jurášková, Ph.D.