Předmět Public relations 2 (KUMK / KPUR2)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KPUR2 - Public relations 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, realizací odborných workshopů a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=110- PR jako funkce managementu- Krizová komunikace- Sponzoring- Základy fundraisingu- Investor relations
Získané způsobilosti
Student chápe důležitost komunikace v obecné rovině, dokáže analyzovat potřeby cílových skupin, zná pravidla českého pravopisu.
Literatura
Němec, Petr. Public relations : komunikace v konfliktních a krizových situacích. Vyd. 1. Praha : Management Press, 1999. ISBN 8085943662.Caywood, Clarke L. Public relations : řízená komunikace podniku s veřejností. 1. vyd. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 8072268864.Svoboda, V. Public relations moderně a účinně. Grada Publishing, 2006. Svoboda, V. Základy public relations. Zlín: UTB, 2004. ISBN 80-7318-172-X.McCombs, Maxwell E. Agenda setting : nastolování agendy: masová média a veřejné mínění. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-591-2.Šindler, Petr. Event marketing : jak využít emoce v marketingové komunikaci. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0646-6.Brooks, Ian. Firemní kultura : jedinci, skupiny, organizace a jejich chování. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2003. ISBN 80-7226-763-9.Vysekalová, Jitka. Image a firemní identita. 1. vyd. Praha : Grada, 2009. ISBN 978-80-247-2790-5.Scott, David Meerman. Nová pravidla marketingu a PR : naučte se využívat vydávání zpráv, blogy, podcasty, virální marketing a online média pro přímé oslovení zákazníků. Vyd. 1. Brno : Zoner Press, 2008. ISBN 978-80-86815-93-0.Phillips, David. Online public relations. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024703688.Deirdre Breakenridge. PR 2.0 New Media, New Tools, New Audiences. New Jersey, 2008. ISBN 0-32-151007-0.Čepelka, Oldřich. Průvodce neziskovým sektorem Evropské unie. Vyd. 1. Liberec : Omega, 2003. ISBN 8090237630.L Etang, Jacquie. Public relations : základní teorie, praxe, kritické přístupy. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-596-7.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Účast na seminářích (minimálně 50% účast)- Aktivní práce v hodinách- Zpracování dílčích úkolů v seminářích.Požadavky na ukončení předmětu: Zpracování seminární práce na zadané téma a odevzdání práce ve stanoveném termínu, ústní zkouška formou odborné rozpravy. Do celkového hodnocení je započítávána úroveň odevzdané seminární práce a aktivní účast ve výuce.
Garant
doc. Olga Jurášková, Ph.D.