Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reklama 1 (KUMK / KREK1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KREK1 - Reklama 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Postavení reklamy v systému marketingových komunikací.- Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely.- Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení, rozhodování příjemce sdělení, kognitivní, emotivní a konativní procesy.- Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely.- Struktura komunikační/reklamní agentury.

Získané způsobilosti

Student se orientuje v oblasti reklamy, dokáže posoudit vhodnost jednotlivých druhů reklamy pro specidfické účely, pochopí roli reklamy v systému marketingových komunikací.

Literatura

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.KRUPKA, Jaroslav. Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0046-9.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Clow, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu- Docházka na semináře v rozsahu určeném na první hodině- Závěrečná zkouškaBez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečnou zkoušku.Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.

Garant

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.