Předmět Reklama 1 (KUMK / KREK1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KREK1 - Reklama 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Postavení reklamy v systému marketingových komunikací.- Teorie komunikace v kontextu s oblastí reklamy - komunikační proces, komunikační modely.- Základní principy fungování reklamy - vnímání a zpracování reklamního sdělení, rozhodování příjemce sdělení, kognitivní, emotivní a konativní procesy.- Plánování reklamních aktivit - plánovací strategie a modely.- Struktura komunikační/reklamní agentury.
Získané způsobilosti
Student se orientuje v oblasti reklamy, dokáže posoudit vhodnost jednotlivých druhů reklamy pro specidfické účely, pochopí roli reklamy v systému marketingových komunikací.
Literatura
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Vysekalová, Jitka. Reklama : jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha : Grada, 2010. ISBN 978-80-247-3492-7.Horňák, Pavel. Reklama : teroreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie. Vyd. 1. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-3-4.KRUPKA, Jaroslav. Česká reklama: od pana Vajíčka po falešné soby. Brno: BizBooks, 2012. ISBN 978-80-265-0046-9.Zyman, Sergio. Konec reklamy, jak jsme ji dosud znali. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2004. ISBN 8072611070.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Clow, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu- Docházka na semináře v rozsahu určeném na první hodině- Závěrečná zkouškaBez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečnou zkoušku.Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.
Garant
Ing. Lenka Harantová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.