Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Reklama 2 (KUMK / KREK2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KREK2 - Reklama 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Strategické plánování reklamy, vysvětlení teoretických modelů a přístupů k plánovacímu procesu.- Podstata jednotlivých strategických kroků (cílová skupina, cíle, rozpočet, média, vyhodnocení).- Reklamní sdělení, jeho podstata, kreativní strategie.- Reklamní apely, formáty reklamy, informační obsah reklamy.- Slabá a silná teorie reklamy, teorie hierarchických účinků.

Získané způsobilosti

Student se orientuje v procesu plánování reklamy, má znalosti o reklamních cílech, budování značky, kreativním obsahu reklamy. Dokáže analyzovat reklamní sdělení a pochopit jeho podstatu.

Literatura

KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.SVĚTLÍK, Jaroslav. O podstatě reklamy. Bratislava: EUROKÓDEX, 2012. ISBN 978-80-89447-85-5.Vysekalová, Jitka. Psychologie reklamy. Praha : Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4005-8.SHIMP, Terence A a J ANDREWS. Advertising, promotion, and other aspects of integrated marketing communications. Mason, OH, 2013. ISBN 978-1-111-58021-6.Du Plessis, Erik. Jak zákazník vnímá reklamu. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2007. ISBN 978-80-251-1456-8.Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Steel, J. Reklama. Průzkum, příprava a plánování. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0065-0.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Odevzdání seminární práce ve stanoveném termínu- Docházka na semináře v rozsahu určeném na první hodině- Závěrečná zkouškaBez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečnou zkoušku.Předmět je zakončen zápočtem a zkouškou.

Garant

Ing. Lenka Harantová, Ph.D.doc. PhDr. Jitka Vysekalová, Ph.D.