Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Kreativita reklamy (KUMK / KRERE)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KRERE - Kreativita reklamy, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Kreativita a originalita - teoretické základy- Kreativita u vybraných osobností reklamy - poznání historických souvislostí- Bariéry kreativity- Rozvíjení kreativity- Kreativní metody a techniky- Fáze hledání nápadu a řešení problému- Kreativita v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů MK- Kreativita při tvorbě reklamních titulků, sloganů a názvů

Získané způsobilosti

Kurz má pomoci studentovi získat schopnost odbourávat bariéry, které brání tvořivosti a naopak má pomoci rozvoji kreativní složky jeho osobnosti. Schopnosti se týkají především tvorby v oblasti reklamního textu, grafiky, ale i v sestavování modelu kampaně marketingové komunikace. Po ukončení kurzu by měl být schopen zastávat povolanější místo v kreativním oddělení reklamní agentury, ale i v dalších odděleních ostatních agentur MK.

Literatura

Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.Clegg, Brian. Kreativita : [změňte způsob své práce : výběr osvědčených technik a postupů : 70 cvičení]. Vyd. 1. Brno : CP Books, 2005. ISBN 8025105490.Žák, Petr. Kreativita a její rozvoj. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0457-5.Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast na hodinách při řešení kreativních úkolů,- Prezentace k problematice kreativity,- Písemný test + řešení modelové úlohy

Garant

prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.