Předmět Kreativita reklamy (KUMK / KRERE)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / KRERE - Kreativita reklamy, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Kreativita a originalita - teoretické základy- Kreativita u vybraných osobností reklamy - poznání historických souvislostí- Bariéry kreativity- Rozvíjení kreativity- Kreativní metody a techniky- Fáze hledání nápadu a řešení problému- Kreativita v oblasti nejsilnějších emocionálních apelů MK- Kreativita při tvorbě reklamních titulků, sloganů a názvů
Získané způsobilosti
Kurz má pomoci studentovi získat schopnost odbourávat bariéry, které brání tvořivosti a naopak má pomoci rozvoji kreativní složky jeho osobnosti. Schopnosti se týkají především tvorby v oblasti reklamního textu, grafiky, ale i v sestavování modelu kampaně marketingové komunikace. Po ukončení kurzu by měl být schopen zastávat povolanější místo v kreativním oddělení reklamní agentury, ale i v dalších odděleních ostatních agentur MK.
Literatura
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.Clegg, Brian. Kreativita : [změňte způsob své práce : výběr osvědčených technik a postupů : 70 cvičení]. Vyd. 1. Brno : CP Books, 2005. ISBN 8025105490.Žák, Petr. Kreativita a její rozvoj. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2004. ISBN 80-251-0457-5.Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Toscani, Oliviero. Reklama je navoněná zdechlina. Praha : Slovart, 1996. ISBN 8085871823.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast na hodinách při řešení kreativních úkolů,- Prezentace k problematice kreativity,- Písemný test + řešení modelové úlohy
Garant
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.