Předmět Počátky a vývoj market. komunikací (KUMK / MAKO1)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MAKO1 - Počátky a vývoj market. komunikací, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Základní souvislosti reklamy, propagace a marketingové komunikace.- Charakteristika reklamy ve vztahu k fázím vývoje lidské společnosti.- Předchůdci reklamy, předpoklady vzniku prvních výrazových prostředků reklamy.- Zrod reklamy v antice.- Náčrt vývoje reklamy od středověku do současnosti.- Zrod nových reklamních prostředků v 20. století.- Historie a současnost reklamy v USA- Historie reklamy na území Československa.- Osobnosti světové reklamy.- Nové trendy, formy a prostředky reklamy.
Získané způsobilosti
Poznání historických souvislostí dá posluchači nadhled potřebný nejen při analýze kampaní konkurence, ale i při tvorbě vlastních aktivit. Inspirujícím způsobem při tvorbě propagačních prostředků by mělo působit i poznání prací osobností reklamního světa.
Literatura
Horňák, P. Kreativita reklamy. Zlín: Verbum, 2014. ISBN 978-80-87500-49-1.Horňák, P. Marketingová komunikácia. Bratislava: Book and Book, 2007. Horňák, P. Nová abeceda reklamy. CAE, 2003. ISBN 80-967950-5-8.Ogilvy, D. O reklamě. Praha : Management Press, 1996. ISBN 80-85943-25-5.Tellis, J. G. Reklama a podpora prodeje. Praha : Grada, 2000. Prachár, J. Základy reklamy. Bratislava : SPN, 1967.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Seminární práce - její krátká (cca 10 min.) Prezentace v power pointu,- Písemný test,- Ústní zkouška.
Garant
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.
Vyučující
prof. PhDr. Pavel Horňák, Ph.D.