Předmět Strategický marketing (KUMK / MAR2B)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MAR2B - Strategický marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Úvod do předmětu.- Marketingový plán podniku (základní koncepce, praktické případové studie).- Strategické přístupy k marketingu .- Marketingové analýzy.- Orientace na zákazníka a jeho potřeby.
Získané způsobilosti
Student získá znalosti o specifických marketingových činnostech v závislosti na konkrétním trhu, kde je marketing aplikován.
Literatura
Kotler, Philip. Marketing management : analýza, plánování, realizace a kontrola. Praha : Victoria Publishing, 1992. ISBN 8085605082.Kotler, Philip. Marketing od A do Z : osmdesát pojmů, které by měl znát každý manažer. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2003. ISBN 8072610821.Blažková Martina. Marketingové řízení a plánování pro malé a střední firmy. Grada, 2007. Kotler, Philip. Marketing. Praha : Grada, 2004. ISBN 80-247-0513-3.Pilík, Michal. Průmyslový marketing. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati, 2005. ISBN 8073183676.DOHNAL, J. Řízení vztahů se zákazníky. Praha: Grada Publishing, 2002. Horáková, Helena. Strategický marketing. 2., rozš. a aktualiz. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024704471.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky.- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%.- 80% účast na seminářích.- Prezentace seminární práce na seminářích.- Vypracování dílčích úkolů podle aktuálního zadání.Bez splnění dílčích požadavků nelze skládat závěrečný test znalostí.Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem.
Garant
prof. Peter Štarchoň, Ph.D.