Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing církví (KUMK / MARCI)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MARCI - Marketing církví, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Marketing, víra, náboženství- Církev, církevní organizace- Cílové skupiny církví- Církev a stát- Financování církví

Získané způsobilosti

Student získá přehled v problematice marketingu církevních organizací.

Literatura

Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.Considine, John Joseph. Marketing your church : concepts and strategies. Kansas City : Sheed & Ward, 1995. ISBN 1556128002.Kenneson, Philip D. Selling out the church : the dangers of church marketing. Nashville : Abingdon Press, 1997. ISBN 159244296X.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- Zpracování seminárního úkolu- DocházkaPředmět je zakončen zápočtem

Garant

Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.