Předmět Marketing církví (KUMK / MARCI)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MARCI - Marketing církví, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Marketing, víra, náboženství- Církev, církevní organizace- Cílové skupiny církví- Církev a stát- Financování církví
Získané způsobilosti
Student získá přehled v problematice marketingu církevních organizací.
Literatura
Bačuvčík, Radim. Marketing neziskových organizací. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-01-9.Considine, John Joseph. Marketing your church : concepts and strategies. Kansas City : Sheed & Ward, 1995. ISBN 1556128002.Kenneson, Philip D. Selling out the church : the dangers of church marketing. Nashville : Abingdon Press, 1997. ISBN 159244296X.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet- Zpracování seminárního úkolu- DocházkaPředmět je zakončen zápočtem
Garant
Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.