Předmět Marketingové komunikace (KUMK / MARV)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MARV - Marketingové komunikace, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Historie, základní pojmy, dělení marketingových komunikací, vztah k marketingu, jednotlivé nástroje marketingových komunikací, jejich užití, efektivita nástrojů, konstrukce a aplikace sdělení do jednotlivých nástrojů, vývoj, předpoklady do budoucna, časové a finanční rámce komunikačních aplikací v rámci tvorby komunikační kampaně.
Získané způsobilosti
Student získá základní znalosti v oboru marketingové komunikace s akcentem na oblast výtvarných umění. Znalosti je možné aplikovat jak v teoretických tak v praktických prácí.
Literatura
KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2013. ISBN 978-80-247-4150-5.Foret Miroslav. Marketingová komunikace. ISBN 978-80-251-3432-0.Jirák, Jan. Masová média. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-466-3.JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha. ISBN 978-80-247-4354-7.Suchý, A. Mediální zlo - mýty a realita. 2007. ISBN 978-80-7254-926-9.Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Jirák, Jan. Média a společnost : [stručný úvod do studia médií a mediální komunikace]. Vyd. 1. Praha : Portál, 2003. ISBN 8071786977.Jan Motal a kolektiv. Nové trendy v médiích II. Brno, 2012. ISBN 9788021058262.McQuail, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-574-5.
Požadavky
- 80% účast na hodinách- vypracování seminární práce na dané téma- předmět je zakončen zkouškou
Garant
PhDr. Tomáš Šula
Vyučující
PhDr. Tomáš Šula