Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing 1 (KUMK / MARV1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MARV1 - Marketing 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky inovací studijních materiálů, e-learningu http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=44- Historické předpoklady a vývojové etapy marketingu- Obecná charakteristika a význam marketingu, marketingové prostředí.- Marketingový informační systém- Formy marketingového výzkumu- Chování kupujících na spotřebitelském vztahu- Chování kupujících na obchodním, průmyslovém a státním trhu- Formy trhu a cílený marketing- Charakteristika cílových skupin a kriteria segmentace- Komunikace jako součást marketingového mixu- Komunikační mix - formy komunikace

Získané způsobilosti

Student se bude orientovat v základních pojmech marketingu, kterou bude chápat jako součást strategického řízení organizace. Pochopí vzájemné souvislosti základních témat, jejichž znalosti jsou nezbytné pro následné studium marketingových komunikací a získání základních znaostí a dovedností.

Literatura

Soukalová, Radomila. Strategický marketing : učební text. Vyd. 1. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2004. ISBN 8073181770.Světlík, Jaroslav. Marketing a reklama : učební text. 1. vyd. Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2003. ISBN 8073181401.KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Aktivní účast se znalostí přednášené problematiky- Zvládnutí závěrečného testu na nejméně 60%- 80% účast na seminářích- Pprezentace seminární práce na seminářích- Vypracování dílčích semninárních úkolů podle aktuálního zadání

Garant

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.

Vyučující

Ing. Radomila Soukalová, Ph.D.PhDr. Tomáš Šula