Předmět Marketing zábavního průmyslu (KUMK / MARZP)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MARZP - Marketing zábavního průmyslu, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
Definice, volný čas, ekonomické souvislosti. Aplikace marketingového mixu v oblasti zábavního průmyslu: a) kulturních akcí, b) médií, c) hudebních vydavatelství, d) knižních vydavatelství. Stanovení optimální ceny vstupenky, zpracování základního budgetu kulturní akce, specifika kulturních akcí podle typu. Sázení a loterie jako možnost propagace. Specifické a netradiční oblasti zábavního průmyslu. Přednášky budou z převážné části doplněny o výklad odborníky z jednotlivých vyjmenovaných oblastí.
Získané způsobilosti
Student získá přehled v oblasti marketingu zábavního průmyslu.
Literatura
Vogel, L. H. Entertainment Industry Economics. Cambridge : Cambridge University Press, 2004. ISBN 0521836123.Jan Motal a kolektiv. Nové trendy v médiích II. Brno, 2012. ISBN 9788021058262.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet- Předmět je zakončen písemnou seminární prací na zadané téma z oblasti marketingu zábavního průmyslu. - Pro úspěšné absolvování je též zapotřebí minimální účast 80% na seminářích.
Garant
PhDr. Tomáš Šula
Vyučující
PhDr. Tomáš Šula