Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketing zábavního průmyslu (KUMK / MARZP)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MARZP - Marketing zábavního průmyslu, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Definice, volný čas, ekonomické souvislosti. Aplikace marketingového mixu v oblasti zábavního průmyslu: a) kulturních akcí, b) médií, c) hudebních vydavatelství, d) knižních vydavatelství. Stanovení optimální ceny vstupenky, zpracování základního budgetu kulturní akce, specifika kulturních akcí podle typu. Sázení a loterie jako možnost propagace. Specifické a netradiční oblasti zábavního průmyslu. Přednášky budou z převážné části doplněny o výklad odborníky z jednotlivých vyjmenovaných oblastí.

Získané způsobilosti

Student získá přehled v oblasti marketingu zábavního průmyslu.

Literatura

Vogel, L. H. Entertainment Industry Economics. Cambridge : Cambridge University Press, 2004. ISBN 0521836123.Jan Motal a kolektiv. Nové trendy v médiích II. Brno, 2012. ISBN 9788021058262.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- Předmět je zakončen písemnou seminární prací na zadané téma z oblasti marketingu zábavního průmyslu. - Pro úspěšné absolvování je též zapotřebí minimální účast 80% na seminářích.

Garant

PhDr. Tomáš Šula

Vyučující

PhDr. Tomáš Šula