Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Marketingový výzkum 1 (KUMK / MAVY1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MAVY1 - Marketingový výzkum 1, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Tento předmět byl inovován v rámci realizace projektu "Inovace studijních programů na Fakultě multimediálních komunikací", reg. č. CZ.1.07/2.2.00/28.0282 spolufinancovaného Evropským sociálním fondem a státním rozpočtem České republiky formou inovace studijních materiálů, odborných workshopů a e-learningem http://vyuka.fmk.utb.cz/course/view.php?id=72&section=3- Podstata, historie, význam a typologie marketingového výzkumu- Proces přípravy marketingového výzkumu - tvorba projektu (plánu)- Pretest (předvýzkum), proces realizace, analýza a prezentace výsledků- Metody a techniky sběru dat, nové trendy v oblasti marketingového výzkumu- Kvalitativní výzkum - jeho využití v marketingu- Pozorování - jeho specifika, typy, použití- Projektivní techniky - imaginace, personifikace, koláže, buble testy atd. - jejich využití v marketingové praxi- Dotazování v kvalitativním i kvantitativním výzkumu - výběr techniky, pravidla pro konstrukci dotazníku, sestavení scénáře- Dotazování - typy a formulace otázek, škálování9. Vyhodnocování kvantitativních šetření v aplikaci Excel.10. Hloubkový rozhovor a focus group - jejich specifika, použití

Získané způsobilosti

Student dokáže nalánovat projekt marketingového výzkumu s výběrem a aplikací adekvátních metod a technik.

Literatura

Foret, Miroslav. Marketingový výzkum : jak poznávat své zákazníky. 1. vyd. Praha : Grada, 2003. ISBN 8024703858.Zbořil, Kamil. Marketingový výzkum : metodologie a aplikace. 1. vyd. Praha : VŠE, 1998. ISBN 8070793945.Bártová, Hilda. Marketingový výzkum trhu. 1. vyd. Praha : Economia, 1991. ISBN 8085378094.Přibová, Marie. Marketingový výzkum v praxi. 1. vyd. Praha : Grada, 1996. ISBN 8071692999.Bártová, H., Koudelka, H. Kapitoly k chování spotřebitele a výzkumu trhu. Praha: VŠE, 1994. Přibová M. a kol. Marketingový výzkum v praxi. 1996. Bárta, V., Bártová, H. Výzkum trhu a chování spotřebitele. Praha: VŠE, 1993. ISBN 80-7079-148-9.MUIJS, D. Doing Quantitative Research in Education with SPSS. London: Sage Publications Inc., 2008. ISBN 978-0-7619-4382-2.Čermák, Mijovský. Kvalitativní výzkum ve vědách o člověku na prahu 3. tisíciletí. KOZEL, Roman, Lenka MYNÁŘOVÁ a Hana SVOBODOVÁ. Moderní metody a techniky marketingového výzkumu. ISBN 978-80-247-3527-6.Hague, P. Průzkum trhu. Brno, 2003.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Aktivní účast a práce na 80 % seminářů + seminární práce (projekt = plán vlastního marketingového průzkumu)- test.Předmět je zakončen zkouškou.

Garant

Ing. Martina Juříková, Ph.D.

Vyučující

Ing. Martina Juříková, Ph.D.