Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Mediální plánování (KUMK / MEDP1)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MEDP1 - Mediální plánování, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Média, druhy médií (televize, rozhlas, tisk, outdoor, internet, nová média), význam médií, charakteristika médií, media mix.- Vztah marketingové strategie a mediálního plánu.- Přehled mediálních ukazatelů, jejich význam a jejich vztahy.- Mediální výzkumy.- Mediální strategie, proces plánování médií, marketingové, komunikační a mediální cíle.- Stanovení rozpočtu, rozložení kampaní v čase, intenzita kampaně.- Výběr komunikačního média, kreativita při výběru médií.- Mediální strategie a taktický plán, výběr médií a implementační plán.- Organizace nákupu médií, mediální agentury.- Kontrola a vyhodnocení mediálního plánu.

Získané způsobilosti

Student má znalosti o jednotlivých mediatypech. Zná mediální terminologii a chápe souvislosti mezi jednotlivými parametry hodnocení mediálních kampaní. Student chápe mediální ukazatele a jejich vzájemné vztahy v návaznosti na efektivitu mediální kampaně.

Literatura

Sissors, J., Baron, R. Advertising Media Planning. McGraw-Hill, 2002. ISBN 978-0844215632.Wertime, K. DigiMarketing: The Essential Guide to New Media and Digital Marketing. Wiley, 2008. ISBN 978-0470822319.Média : základní pojmy, návrhy, výroba. Vyd. 1. Praha : Europa-Sobotáles, 2004. ISBN 8086706060.Kelley, L. D. Media Planning: A Brand Management Approach. M. E. Sharpe, 2008. Surmanek, J. Media Planning: A Practical Guide. McGraw-Hill, 1996. ISBN 978-0844235127.Katz, H. The Media Handbook: A Complete Guide to Advertising Media Selection, Planning, Research and Buying, Lawrence Erlbaum Associates. 2006. ISBN 978-0805857184.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- docházka na 80 % (80-60% seminrání práce navíc), pod 60 % nesplnění podmínky- Písemný test na 60 %

Garant

Mgr. Dita Akrmanová