Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Média v marketingových komunikacích 2 (KUMK / MEMK2)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MEMK2 - Média v marketingových komunikacích 2, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Mediální prostředí- Média v marketingových komunikacích- Žánry a formáty - příklady typologií- Publicistické žánry v tištěných médiích- Publicistické žánry rozhlase- Televizní žánry- Mediatypy- Mediální strategie- Mediální analýzy- Prezentace hesel- Ukončení kurzu (klasifikovaný zápočet).

Získané způsobilosti

Student bude schopen urcit vhodnost mediatypu pro komunikaci k dane cilove skupine, stejne tak bude ovladat zaklady planovani medii a medialnich strategii. Po obsolvovani predmetu bude frekventant schopen vyhodnoti zakladni verejne dostupne medialni analyzy a dalsi medialni ukazatele.

Literatura

Jirák, Jan. Masová média. Vyd. 1. Praha : Portál, 2009. ISBN 978-80-7367-466-3.Ruß-Mohl, Stephan. Žurnalistika : komplexní průvodce praktickou žurnalistikou. 1. vyd. Praha : Grada, 2005. ISBN 80-247-0158-8.Burns, Lynette Sheridan. Žurnalistika : praktická příručka pro novináře. Vyd. 1. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-871-6.Eastman, S.T. a kol. Media promotion & marketing for broadcasting, cable & the internet. Oxford, 2006. ISBN 978-0-240-80762-1.Suchý, A. Mediální zlo - mýty a realita. 2007. ISBN 978-80-7254-926-9.McLuhan M. člověk, média a elektronická kultura. 2000. ISBN 978-80-7217-128-6.Mocná, Dagmar. Encyklopedie literárních žánrů. 1. vyd. Praha : Paseka, 2004. ISBN 807185669X.Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Jirák, Jan. Média a společnost : [stručný úvod do studia médií a mediální komunikace]. Vyd. 1. Praha : Portál, 2003. ISBN 8071786977.Jan Motal a kolektiv. Nové trendy v médiích II. Brno, 2012. ISBN 9788021058262.Clow, Kenneth E. Reklama, propagace a marketingová komunikace. Vyd. 1. Brno : Computer Press, 2008. ISBN 978-80-251-1769-9.REIFOVÁ, I. a kol. Slovník mediální komunikace. Praha, Portál, 2004. ISBN 80-7178-926-1.Reifová, Irena. Slovník mediální komunikace. Vyd. 1. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-926-7.kol. autorů. STUDIJNÍ OPORY II. Zlín, 2005. ISBN 80-7318-318-8.McQuail, Denis. Úvod do teorie masové komunikace. Vyd. 1. Praha : Portál, 1999. ISBN 80-7178-200-9.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Účast 80 %- Znalost zadaných textů- Schopnosti diskutovat o nich- Seminární práce Předmět je zakončen klasifikovaným zápočtem

Garant

PhDr. Tomáš Šula

Vyučující

PhDr. Tomáš ŠulaPhDr. Tomáš Šula