Předmět Média v marketingových komunikacích 3 (KUMK / MEMK3)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / MEMK3 - Média v marketingových komunikacích 3, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Audio- Video- Text- Fotografie- Blog- Redakční systém- Multimediální prezentace
Získané způsobilosti
Po absolvování kurzu budou studenti schopni samostatně tvořit multimediální obsah v doporučených formách, získají dovednosti ve správě tohoto obsahu, umisťování a korekcích, především na elektronických nosičích.
Literatura
Olga Pouperová. Regulace médií. 2010. ISBN 978-80-87212-48-6.Bednařík, Petr. Dějiny českých médií : od počátku do současnosti. Vyd. 1. Praha : Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3028-8.Končelík, Jakub. Dějiny českých médií 20. století. Vyd. 1. Praha : Portál, 2010. ISBN 978-80-7367-698-8.Pelsmacker, Patrick de. Marketingová komunikace. Praha : Grada, 2003. ISBN 80-247-0254-1.Jan Motal a kolektiv. Nové trendy v médiích II. Brno, 2012. ISBN 9788021058262.noviny, časopisy, rozhlas. Allhoff, Dieter-W. Rétorika a komunikace : 14. vydání. Vyd. 1. Praha : Grada, 2008. ISBN 978-80-247-2283-2.Bajčan, Roman. Techniky public relations, aneb, Jak pracovat s médii. Vyd. 1. Praha : Management Press, 2003. ISBN 80-7261-096-1.Burton, Graeme. Úvod do studia médií. 1. vyd. Brno : Barrister & Principal, 2001. ISBN 80-85947-67-6.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Účast 80 %, - Znalost zadaných textů- Schopnosti diskutovat o nich- Praktické úkoly (4/5)- Zkouška
Garant
PhDr. Tomáš Šula
Vyučující
PhDr. Tomáš ŠulaPhDr. Tomáš Šula