Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Značkové inovace (KUMK / NEURO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / NEURO - Značkové inovace, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Přehled nejužívanějších modelů budování značky- Nové poznatky neurověd - nové paradigma- Alternativní modely budování značek (hluboká metafora, archetyp, vyprávění příběhů)- Metoda "What If" (Co kdyby) a značkové innovace

Získané způsobilosti

Student má schopnost kritického náhledu na problematiku brandingu, tvorby značkové strategie, znalost trendů v oblasti marketingových komunikací a psychologie spotřebitele.

Literatura

Aaker, D. A. Brand Building. Computer Press, 2003. Grant, J. Brand Inovation Manifesto. Lindstrom, M. Buyology. Doubleday, 2008. Ariely, D. Jak drahé je zdarma. Práh, 2009. Lehrer, J. Jak se rozhodujeme. Dokořán, 2009. Zaltman, G., Zaltman, L. H. Marketing Metaphoria. Harward Business Press, 2008. Ariely, D. Predictably Irrational. Harper Collins, 2008. Ariely, D. Predictably Irrational. Harper Collins, 2009. Mark, M., Pearson, C. S. The Hero and The Outlaw. McGraw-Hill, 2004. Schwartz, B. The Paradox of Choice. Harper Collins, 2004.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zápočet- Aktivní účast v semináři, zpracování dílčích úkolů, zpracování seminární práce.

Garant

Josef Vojta