Předmět Značkové inovace (KUMK / NEURO)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / NEURO - Značkové inovace, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Přehled nejužívanějších modelů budování značky- Nové poznatky neurověd - nové paradigma- Alternativní modely budování značek (hluboká metafora, archetyp, vyprávění příběhů)- Metoda "What If" (Co kdyby) a značkové innovace
Získané způsobilosti
Student má schopnost kritického náhledu na problematiku brandingu, tvorby značkové strategie, znalost trendů v oblasti marketingových komunikací a psychologie spotřebitele.
Literatura
Aaker, D. A. Brand Building. Computer Press, 2003. Grant, J. Brand Inovation Manifesto. Lindstrom, M. Buyology. Doubleday, 2008. Ariely, D. Jak drahé je zdarma. Práh, 2009. Lehrer, J. Jak se rozhodujeme. Dokořán, 2009. Zaltman, G., Zaltman, L. H. Marketing Metaphoria. Harward Business Press, 2008. Ariely, D. Predictably Irrational. Harper Collins, 2008. Ariely, D. Predictably Irrational. Harper Collins, 2009. Mark, M., Pearson, C. S. The Hero and The Outlaw. McGraw-Hill, 2004. Schwartz, B. The Paradox of Choice. Harper Collins, 2004.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zápočet- Aktivní účast v semináři, zpracování dílčích úkolů, zpracování seminární práce.
Garant
Josef Vojta