Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět One-to-one komunikace (KUMK / ONEKO)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / ONEKO - One-to-one komunikace, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Etika a základní pojmová výbava.- Profesní etika. Profesní organizace v MK a příklady profesních etik.- Základní nástroje profesní etiky ? etický kodex. Legalita a legitimita.- Zákon o reklamě.- Rada pro reklamu.- Arbitrážní komise RPR, příklady rozhodnutí.- Služba RPR Copy advice.- Novelizace evropské směrnice Televize bez hranic z r.2007 a její důsledky pro MK.- Kritika marketingových komunikací a občanská hnutí, neziskové organizace (SOS, Tranparency International).- Etika podnikání a etické řízení firem.- CSR v příkladech.- Kontrolní činnost Krajského živnostenského úřadu v příkladech.Marketingové komunikace v postmoderní době ? proměna hodnot

Získané způsobilosti

Student má teoretickou znalost o sebeuvědomění, budování a ochraně individuální a profesní identity. Získá kompetenci k pochopení a sdílení hodnot v rámci společenské zodpovědnosti firem (CSR).

Literatura

Putnová, Anna. Etické řízení ve firmě : nástroje a metody : etický a sociální audit. 1. vyd. Praha : Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1621-3.Winter, Filip. Právo a reklama v praxi. 1. vyd. Praha : Linde, 2007. ISBN 978-80-7201-654-9.BRÁZDA, R. Uvod do srovnávací etiky. Praha : KLP, 1998. ISBN 80-85917-46-7.Lipovetsky, Gilles. Soumrak povinnosti : bezbolestná etika nových demokratických časů. V českém jazyce vyd. 1. Praha : Prostor, 1999. ISBN 8072600087.Brázda, Radim. Ethicum. 1. vyd. Zlín : VeRBuM, 2010. ISBN 978-80-904273-9-6.Dytrt, Zdeněk. Etika v podnikatelském prostředí. 1. vyd. Praha : Grada, 2006. ISBN 80-247-1589-9.Společenská odpovědnost organizací. Vyd. 1. [Ostrava] : DTO CZ, 2008. ISBN 978-80-02-02099-8.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Aktivní účastní ve výuce- Zpracování eseje na doporučené či zvolené téma (po dohodě s přednášející) v rozsahu 3-4 normostran- Závěrečný test.