Předmět Podpora prodeje (KUMK / PODPR)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / PODPR - Podpora prodeje, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Role podpory prodeje v marketingových komunikacích.- Cíle a cílové skupiny- Podpora zákazníka,finanční pobídky, soutěže, sázky, loterie, podpora produktu, vzorky- Kupony výrobců, slevy, cenové balíčky, prémie- Společná podpora prodeje, východiska tvorby svazků- Bonusové programy- Obchodní podpora- Dočasné slevy, obchodní výhody- Je podpora prodeje efektivní? Účinnost podpory prodeje, faktory modifikující účinnost podpory prodeje- Výzkum podpory prodeje, předběžné a následné testování, loajální zákazník
Získané způsobilosti
Student získá základní znalosti a orientaci v problematice podpory prodeje, zná různé formy podpory prodeje a dokáže je efektivně využívat.
Literatura
KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Hradiská, Elena. Psychologie marketingových komunikací. 1. vyd. Zlín : FT VUT, 1999. ISBN 8021414219.publikace POPAI, odborné časopisy, např. REGAL. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Koudelka, Jan. Spotřební chování a marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1997. ISBN 8071693723.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - zkouška- Test na min. 60% - Aktivní účast ve výuce min. 80%.Předmět je zakončen zkouškou.
Garant
Mgr. Josef KocourekPhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.
Vyučující
Daniel Jesenský, Ph.D., MBAIng. Libor JordánMgr. Josef Kocourek