Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Podpora prodeje (KUMK / PODPR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / PODPR - Podpora prodeje, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

- Role podpory prodeje v marketingových komunikacích.- Cíle a cílové skupiny- Podpora zákazníka,finanční pobídky, soutěže, sázky, loterie, podpora produktu, vzorky- Kupony výrobců, slevy, cenové balíčky, prémie- Společná podpora prodeje, východiska tvorby svazků- Bonusové programy- Obchodní podpora- Dočasné slevy, obchodní výhody- Je podpora prodeje efektivní? Účinnost podpory prodeje, faktory modifikující účinnost podpory prodeje- Výzkum podpory prodeje, předběžné a následné testování, loajální zákazník

Získané způsobilosti

Student získá základní znalosti a orientaci v problematice podpory prodeje, zná různé formy podpory prodeje a dokáže je efektivně využívat.

Literatura

KOTLER, P., KELLER, K. L. Marketing management. Praha : Grada, 2007. ISBN 80-247-0016-6.Hradiská, Elena. Psychologie marketingových komunikací. 1. vyd. Zlín : FT VUT, 1999. ISBN 8021414219.publikace POPAI, odborné časopisy, např. REGAL. Tellis, Gerard J. Reklama a podpora prodeje. 1. vyd. Praha : Grada, 2000. ISBN 8071699977.Koudelka, Jan. Spotřební chování a marketing. 1. vyd. Praha : Grada Publishing, 1997. ISBN 8071693723.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - zkouška- Test na min. 60% - Aktivní účast ve výuce min. 80%.Předmět je zakončen zkouškou.

Garant

Mgr. Josef KocourekPhDr. Pavla Kotyzová, Ph.D.

Vyučující

Daniel Jesenský, Ph.D., MBAIng. Libor JordánMgr. Josef Kocourek