Předmět Politické kampaně (KUMK / POMAK)
Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / POMAK - Politické kampaně, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).
Top 10 materiálů tohoto předmětu
Materiály tohoto předmětu
Materiál | Typ | Datum | Počet stažení |
---|
Další informace
Obsah
- Historický diskurz- Základní koncepty politické komunikace- Politická komunikace v kontextu marketingových komunikací- Role negativní komunikace v politické komunikaci
Získané způsobilosti
Po absolvování předmětu se student bude orientovat v základních konceptech politické komunikace. Pochopí její aktivizační a přesvědčovací význam, její roli v celospolečenském kontextu a vliv negativní komunikace. Získá také přehled o významu jednotlivých metod marketingových komunikací pro politickou komunikaci.
Literatura
Mark, D. Going Dirty: The Art of Negative Campaigning. USA, 2007. ISBN 0742545016.Ansolabehere, S. Going Negative. USA, 1995. ISBN 9780684837116.Lilleker, D. Key Concepts in Political Communication. USA, 2006. ISBN 9781412918312.Bradová, E. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Česká republika, 2008. ISBN 978-80-86624-44-0.Bradová, E. Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Česká republika, 2006. ISBN 9780684837116.Friedenberg, R.V. Political Campaign Communication: Principles and Practices (Communication, Media, and Politics). USA, 2007. ISBN 9780742553033.Tuman, J.S. Political Communication in American Campaigns. USA, 2007. ISBN 1412909457.Jabłoński, Andrzej. Politický marketing : úvod do teorie a praxe. Vyd. 1. Brno : Barrister & Principal, 2006. ISBN 80-7364-011-2.
Požadavky
Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Docházka (80%)- Písemný test s následnou rozpravou
Garant
Mgr. Jan Blažek