Jak Začít?

Máš v počítači zápisky z přednášek
nebo jiné materiály ze školy?

Nahraj je na studentino.cz a získej
4 Kč za každý materiál
a 50 Kč za registraci!




Předmět Politický marketing (KUMK / POMAR)

Na serveru studentino.cz naleznete nejrůznější studijní materiály: zápisky z přednášek nebo cvičení, vzorové testy, seminární práce, domácí úkoly a další z předmětu KUMK / POMAR - Politický marketing, Fakulta multimediálních komunikací, Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB).

Top 10 materiálů tohoto předmětu

Materiály tohoto předmětu

Materiál Typ Datum Počet stažení

Další informace

Obsah

Předmět má za cíl informovat a naučit studenty z různých oborů jak zaobcházet s poznatky v oblasti marketingu v kampaních, které ve volební sféře znamenají podstatnou míru poltického úspěchu. Uplatnění vědomostí z marketingu, sociologie, právní praxe a politologie tak přispívá k systematické práci kandidátů a poltických stran. Poznání techologii a kreativních činností prispívá k uplatnení absolventa v soukromém i veřejném sektoru. Vědení kampaní je tak přínosné i pro třetí sektor jakožto aktivity, která je nedílnou součástí života občanské společnosti.1. Definice a dějiny politických kampaní2. Kampaně jako součást marketingu a reklamy (agenda settings)3. Práce s myšlenkou, mýtus4. Image making, práce s kandidátem5. Týmová práce a organizace, právní rámec6. Vytvoření produktu7. Reklama produktu8. Marketing, segmentace, výzkumy9. Konzultace a korekce10. Nástroje a technologie kampaní11. Hodnocení kampaní a komparace

Získané způsobilosti

Po absolvování předmětu se student bude orientovat v základních konceptech politické komunikace. Pochopí její aktivizační a přesvědčovací význam, její roli v celospolečenském kontextu a vliv negativní komunikace. Získá také přehled o významu jednotlivých metod marketingových komunikací pro politickou komunikaci.

Literatura

Mark, D. Going Dirty: The Art of Negative Campaigning. USA, 2007. ISBN 0742545016.Ansolabehere, S. Going Negative. USA, 1995. ISBN 9780684837116.Lilleker, D. Key Concepts in Political Communication. USA, 2006. ISBN 9781412918312.Bradová, E. Negativní kampaně a politická reklama ve volbách. Česká republika, 2008. ISBN 978-80-86624-44-0.Bradová, E. Od lokálních mítinků k politickému marketingu. Česká republika, 2006. ISBN 9780684837116.Friedenberg, R.V. Political Campaign Communication: Principles and Practices (Communication, Media, and Politics). USA, 2007. ISBN 9780742553033.Tuman, J.S. Political Communication in American Campaigns. USA, 2007. ISBN 1412909457.Jabłoński, Andrzej. Politický marketing : úvod do teorie a praxe. Vyd. 1. Brno : Barrister & Principal, 2006. ISBN 80-7364-011-2.

Požadavky

Způsob zakončení předmětu - klasifikovaný zápočet- Docházka (80%)- Písemný test s následnou rozpravou

Garant

PhDr. Dušan Štrauss, Ph.D.